هر روز قرعه­ کشی­های فراوانی در کشور برگزار می ­شود، از قرعه­کشی بزرگ بانک­ها و بنگاه­های اقتصادی بزرگ تا کسب و کارهای کوچک که برای معرفی خود و جذب مخاطب بیشتر جوایز متنوعی را با قید قرعه به مشتریان یا علاقه­مندان خود اعطا می­کنند. هر قرعه­کشی بر اساس نظر برگزارکننده اصول و شرایط خاص خود را دارد و برای شرکت در آن باید فعالیتی را انجام داد. اما باید توجه داشت که منظور از قرعه­کشی فعالیتی است که پس از احراز شرایط لازم، جوایز یا هدایا به قید قرعه به مخاطبان اهدا گردد و شانس شرکت­کننده برای برنده شدن عامل موثری است. پس بین قرعه­کشی با تخفیف یا ارائه هدایا بر اساس میزان خرید یا موارد مشابه تفاوت وجود دارد.

هدف سامانه 919 که یک اپلیکیشن جامع است و به زودی رونمایی می­گردد، صرفا اطلاع­رسانی در مورد قرعه­کشی­ها و معرفی تمام آنها به صورت یکجا و گردآوری بانک اطلاعاتی قرعه­کشی­های در حال اجرا کشور است تا پس از مدت کوتاهی به مرجع معرفی قرعه­کشی­های کشور تبدیل شود. 919 دخالتی در فرآیند قرعه­کشی­ها ندارد و صرفا یک بستر واسط برای گردآوری اطلاعات و معرفی آنها به مخاطبان است.

 

علاوه بر معرفی قرعه­کشی­ها برندهای مختلف، هر هفته در پیج اینستاگرام 919 خود ما هم قرعه­کشی­های جذاب و هیجان انگیز با جوایز نقدی برگزار می­کنیم، پس ما را در شبکه­های اجتماعی دنبال کنید

هر روز منتظر رویدادهای شگفت انگیز در وب­سایت و صفحات شبکه­های اجتماعی 919 باشید

2 دیدگاه

راحله ناظری مقدم
مارس 16, 2020

از کجا بفهمیم کی و کجا قرعه کشی هست؟؟؟

پاسخ
    مدیریت
    مارس 17, 2020

    سلام دوست عزیز.. کافیه اپلیکیشن 919 رو از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کنی…

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.